Verint Monet WFM

Verint Monet WFM

 

Workforce Management

Contactkanalen  Klant 4  Research 
 Verbeter Klantinteracties

 Plan werknemers in wanneer
je ze het meeste nodig hebt

Verhoog klantbetrokkenheid

 

plan een demo 

Klantbetrokkenheid, ook wel customer engagement, is voortdurend in beweging. Kleine en middelgrote bedrijven hebben oplossingen nodig die meegaan met alle veranderingen. Met de oplossing Monet van Verint heb je in je contact center dé oplossing om de personele bezetting optimaal te roosteren, servicelevels te verhogen en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Monet is een SaaS oplossing, waarbij er dus geen installatie nodig is. Bovendien betaal je naar gebruik. Zo ben je verzekerd van een goede prijs-kwaliteit verhouding! 


Voordelen van Verint Monet
Het is een SaaS oplossing, installatie is niet nodig
Je betaalt naar gebruik en hebt een goede prijs-kwaliteit verhouding
Je verhoogt servicelevels
Je verlaagt je operationele kosten

Verbeter klantinteracties
ContactkanalenMet de inzet van de juiste skills op het juiste moment verbeter je het contact met je klant. Doordat de medewerkers met verschillende vaardigheden in je contact center op de beste manier worden ingezet, ervaren klanten een goede dienstverlening. Zij krijgen juist díe medewerker aan de lijn die hen het snelst en het beste kan helpen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan werknemers in wanneer je ze het meest nodig hebtResearch
Gebruik je nog steeds spreadsheets om je personeel handmatig in te plannen? Met Monet vereenvoudig je de complexe taak van het plannen van je werknemers en verlaag je tegelijkertijd de kosten. 
Workforce Management-software helpt je om de betrokkenheid van klanten en medewerkers in evenwicht te brengen en kostenbeperkingen over afdelingen te realiseren. 
Deze cloudoplossing helpt organisaties bij het nauwkeurig voorspellen van werknemers door trends in je contactcenter te volgen.
Gebruik je Salesforce? Workforce Management voor Salesforce kan worden geïntegreerd in zowel het ACD- als Salesforce-casebeheersysteem om meer zichtbaarheid te bieden rondom algemene activiteiten.

 

 

Verbeter betrokkenheid van klanten en medewerkersKlant 4
Excellente klantenservice helpt je om je te onderscheiden van de concurrentie. Steeds vaker kiezen klanten bedrijven en producten op basis van het niveau van klantenservice dat ze krijgen. Maak je van klantenservice een prioriteit in jouw organisatie? Kan jij alle aspecten van je klantinteracties bekijken?

 

 

 

 

 

 

 

 

 Workforce Management combineert oplossingen voor personeelsbeheer en biedt een complete aanpak voor contactcenters om:

de bedrijfskosten te verlagen
realtime roosteropvolging te monitoren
de prestaties van werknemers te verbeteren
en de klantervaring te verbeteren

 neem comtact met me op