Alle nieuwsberichten

Summerschool Verint 2018

Met de vakantieperiode voor de boeg, kondigt Verint de nieuwe interactieve Summer School webinars aan. 


Neem deel aan één of meer live webinars en ontdek hoe u en uw organisatie uw customer engagement kunnen vereenvoudigen, moderniseren en automatiseren. 
De experts laten u zien hoe technologie uw organisatie kan ondersteunen bij het vereenvoudigen van processen,het moderniseren van engagement tools, platforms en systemen en het realiseren van intelligente automatisering. 

 

Webinars

We behandelen de volgende onderwerpen in het Engels en Nederlands: 
7 tot 9 aug – Workforce Engagement
14 tot 16 aug – Intelligent Self Service
21 tot 23 aug – Voice of the Customer
28 tot 30 aug – Fraud and Compliance 

Registreer vandaag en ontdek hoe u uw customer engagement kunt verbeteren. Geen zorgen als u er niet live bij kunt zijn, zodra u geregistreerd bent, sturen wij u de links naar de geselecteerde opgenomen webinars achteraf toe.

 

AANMELDEN1

KLANTCASE BZ ContactCenter

 

Bekijk de video

“Waar mensen ook vandaan komen of welke culturele achtergrond ze ook hebben, mensen worden graag snel en goed geholpen.”

Begin 2016 is het 24/7 BZ Contactcenter opgericht. Voor die tijd konden klanten op een ambassade terecht. Met een centraal 24/7 Contactcenter kan Buitenlandse Zaken klanten beter helpen. Het Contactcenter richt zich op verschillende doelgroepen:

De Nederlander die op reis gaat
De Nederlander die in het buitenland woont
En degenen die een visa aanvraag doen


In simpele situaties of in nood staan de voorlichters altijd klaar om te helpen. Klanten van over de hele wereld kunnen 24 uur per dag contact opnemen in vier verschillende talen en via verschillende kanalen. Daarin is dit contact center wereldwijd een voorloper. En dat is ook gelijk de uitdaging. De meest uiteenlopende vragen komen terecht bij de voorlichters en hoe help je de klant dan zo goed mogelijk? 

Wij krijgen ook Nederlanders aan de telefoon die in nood in het buitenland zitten. Menselijke maat en persoonlijk contact maken dan echt het verschil.Daniël Timmermans Hoofd 242F7 BZ Contactcenter

Klanttevredenheid: een 9+
Het geheim zit in het echt luisteren naar de klant en inspringen op de behoefte die er is. Voor de voorlichters is geen dag hetzelfde en het is dus van groot belang dat de techniek hen ondersteunt om het werk goed uit te kunnen voeren. Om alle contactmomenten goed te stroomlijnen en te kunnen afhandelen maken zij gebruik van het PureConnect platform van Genesys (voorheen Customer Interaction Center, CIC) De ruim 700.000 klanten per jaar worden naar grote tevredenheid geholpen via telefoon op een nummer dat vanuit de hele wereld kan worden gebeld: +31247247247, via lokale nummers van de ambassades, per e-mail/contactformulier of Twitter @247BZ. 

Ook is sterk ingezet op een verbeterde website waar informatie wereldwijd te vinden is. Waren het eerst allemaal lokale websites, nu is er een eenduidige plek waar de informatie gevonden kan worden. En met de “24/7 BZ Reis-app” word je op de hoogte gehouden van de laatste reisadviezen.

Daarnaast is BZ hard bezig om alle diensten te digitaliseren. Dat is een flinke klus aangezien dit aangepast moet zijn op alle lokale omstandigheden wereldwijd. Dat betekent niet alleen iets voor de voorkant van de organisatie, maar zeker ook iets voor de wereldwijde backoffices. Het succes van het centraliseren en verbeteren van de klantcontactkanalen is vooral af te meten aan de tevredenheid van de klant. Dat het daarmee wel goed zit, geven de klanttevredenheidsonderzoeken aan: het contactcenter scoort gemiddeld een 9+!

Welkom Michelle

Ons team is weer uitgebreid:

Wij verwelkom Michelle Sluijs die gaat werken op onze Servicedesk. Ze is al langere tijd bekend met de contact center branche en heeft ook een ruime ervaring met de oplossingen van Genesys. 
Samen met de andere collega’s op de Servicedesk zorgt zij ervoor dat u als klant snel te woord wordt gestaan en nog belangrijker: naar tevredenheid geholpen wordt.


Namens het hele team van Frontline wensen wij Michelle veel plezier en succes!

 

Genesys versimpelt compliance GDPR PureCloud

Naarden, 6 juni 2018 - Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, kondigt de beschikbaarheid aan van een nieuwe API voor het PureCloud platform die de compliance faciliteert voor de nieuwe General Data Protection Regulation (GDPR). Met deze API kunnen organisaties die PureCloud gebruiken efficiënter verzoeken van klanten verwerken zoals die voortkomen uit de GDPR. 

Met GDPR hebben inwoners van de EU een aantal nieuwe rechten voor een grotere controle over hun persoonlijke informatie terwijl organisaties aansprakelijk zijn voor de bescherming van die gegevens. Individuen heb het recht op toegang tot hun eigen gegevens en kunnen verzoeken om: een kopie van hun persoonlijke gegeven om te zien wat de organisatie bijhoudt, verwijdering van hun persoonlijke gegevens of het mee kunnen nemen van hun gegevens. 

De PureCloud GDPR API heeft een selfservice-functie zodat organisaties grote aantallen verzoeken van klanten snel en direct kunnen verwerken binnen het PureCloud-platform. Met de PureCloud GDPR API kunnen organisaties automatisch de belangrijkste verzoeken van klanten met gemak en zelfvertrouwen verwerken. 

 

Gestroomlijnde GDPR Compliance
Genesys stelt de nieuwe API beschikbaar in alle regio’s en gaat daarmee verder dan de minimale eisen van de wet. GDPR is van toepassing op de de persoonlijke informatie van personen binnen en uit de EU maar bedrijven daarbuiten moeten ook aan deze regelgeving voldoen wanneer zij persoonlijke informatie verzamelen, opslaan en gebruiken van een inwoner van de EU. Daarom adviseert Genesys ondernemingen om te profiteren van de nieuwe API, als proactieve maatregel en voor het vertrouwen van eindklanten ten aanzien van de bescherming van data en privacy

“‘Privacy by Design’, een essentieel onderdeel van GDPR, betekent dat iedere organisatie die persoonlijke gegevens verwerkt altijd een prioriteit maakt van privacy en bescherming van gegevens,” zegt Olivier Jouve, executive vice president of Genesys PureCloud. “Dat principe is eigen aan het PureCloud-platform dat ontworpen is voor het bewaren van de vertrouwelijkheid, integriteit en privacy van gevoelige gegevens.”

Volgens GDPR moeten organisaties verzoeken over persoonlijke gegevens binnen 30 dagen afhandelen. Met de nieuwe API kunnen gebruikers van het PureCloud platform ruim binnen de verplichte periode dergelijke verzoeken in gang zetten en afronden. Toegang tot persoonlijke gegevens kan in principe al binnen 1-2 werkdagen, het verwijderen of anonimiseren van gegevens na een GDPR ‘vergeet mij’-verzoek in minder dan 14 dagen. 
Daarnaast zorgt de PureCloud GDPR API voor een bevestiging dat het verzoek succesvol is afgerond. Dit vormt voor de organisatie de registratie van de afronding of een elektronisch rapport met persoonlijke gegevens. 

 

Ook voor andere regels en standaarden
Het PureCloud-platform is een unified, alles-in-één oplossing voor customer engagement en zakelijke communicatie die gemakkelijk is in gebruik en snel toe te passen. Een echte cloud-oplossing, gebaseerd op miroservices architectuur: het PureCloud-platform is flexibel, open, rijk aan functionaliteit en gebouwd voor snelle innovatie. Organisaties hebben daarmee een toekomstvaste oplossing die snel meeschaalt met de klantengroei.

Naast GDPR is het PureCloud-platform ook compliant met diverse andere regels en standaarden voor gegevensbescherming waaronder HIPAA, voor medische informatie, PCI DSS, voor verwerking van creditcards en ISO27001.

Genesys heeft ook procedures opgesteld voor bedrijven die gebruik maken van de PureConnect en PureEngage platforms voor compliance met GDPR. Voor beide platforms staat voor het begin deze zomer geautomatiseerde GDPR-tools in de planning.

 

Bron: www.persberichten.com

 

Voor boven nieuwsberichten Frontline

PERSBERICHT

Vianen, 12 juni 2018 – Frontline Services heeft er, na een zorgvuldige strategische heroriëntatie, uiteindelijk voor gekozen om volledig autonoom door te groeien. Uit de afgeronde analyse is gebleken dat juist de kracht van de onafhankelijkheid en zelfstandigheid enorm gewaardeerd wordt. Ook is nadrukkelijk gekeken naar de continuïteit voor klanten en medewerkers. Deze wordt dan ook gewaarborgd door het feit dat de onderneming voor een groot deel in handen komt van de directie en medewerkers. Marcel Reuvers en GertJan Coolen blijven betrokken als aandeelhouder en directie, echter zij doen ook een stapje terug om zich meer richten op CC4Skype, de contact center oplossing voor Skype for Business en Microsoft Teams. 

Voor klanten van Frontline blijft de goede service die zij gewend zijn ongewijzigd: het is en blijft de organisatie waar klanten terecht kunnen voor innovatieve klantcontact oplossingen. Frontline houdt zich bezig met het ontwerpen, implementeren en beheren van contact center oplossingen. De sterk groeiende onderneming geeft hier samen met partners zoals Genesys en Verint succesvol invulling aan en wordt door hun jarenlange ervaring inmiddels ook breed in de markt herkend. 


Marcel Reuvers, Algemeen Directeur: “Afgelopen jaar is er door verschillende partijen interesse getoond in Frontline. Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid, klanten geven ons gemiddeld een 8,4, heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf.  Wij wilden dat de continuïteit voor een langere termijn goed gewaarborgd werd.  Wij zijn dan ook blij en trots dat ongeveer de helft van de medewerkers heeft geïnvesteerd in de aandelen van Frontline. Dit is een zeer goede basis voor de lange termijn relaties die wij met onze klanten en medewerkers voor ogen hebben.”


Frank Fennema, CFO: “Echt een enorm mooie kans om nu te kunnen participeren in het bedrijf waar ik al een paar jaar met veel plezier werk. Samen met alle andere collega’s gaan we verder bouwen aan dit succesverhaal!”


Ramon Bakker, Manager Operations: “Ik werk dagelijks met veel plezier voor onze klanten en Frontline. De combinatie met mijn geloof in de kracht van onze oplossingen om onze klanten en hun klanten het ultieme gevoel van klantbeleving te geven, maakt dat ik graag samen met alle collega’s hieraan blijf bijdragen. Hierin te kunnen participeren is een mooie kans!”

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld