Alle nieuwsberichten

Voor boven nieuwsberichten Frontline

PERSBERICHT

Vianen, 12 juni 2018 – Frontline Services heeft er, na een zorgvuldige strategische heroriëntatie, uiteindelijk voor gekozen om volledig autonoom door te groeien. Uit de afgeronde analyse is gebleken dat juist de kracht van de onafhankelijkheid en zelfstandigheid enorm gewaardeerd wordt. Ook is nadrukkelijk gekeken naar de continuïteit voor klanten en medewerkers. Deze wordt dan ook gewaarborgd door het feit dat de onderneming voor een groot deel in handen komt van de directie en medewerkers. Marcel Reuvers en GertJan Coolen blijven betrokken als aandeelhouder en directie, echter zij doen ook een stapje terug om zich meer richten op CC4Skype, de contact center oplossing voor Skype for Business en Microsoft Teams. 

Voor klanten van Frontline blijft de goede service die zij gewend zijn ongewijzigd: het is en blijft de organisatie waar klanten terecht kunnen voor innovatieve klantcontact oplossingen. Frontline houdt zich bezig met het ontwerpen, implementeren en beheren van contact center oplossingen. De sterk groeiende onderneming geeft hier samen met partners zoals Genesys en Verint succesvol invulling aan en wordt door hun jarenlange ervaring inmiddels ook breed in de markt herkend. 


Marcel Reuvers, Algemeen Directeur: “Afgelopen jaar is er door verschillende partijen interesse getoond in Frontline. Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid, klanten geven ons gemiddeld een 8,4, heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf.  Wij wilden dat de continuïteit voor een langere termijn goed gewaarborgd werd.  Wij zijn dan ook blij en trots dat ongeveer de helft van de medewerkers heeft geïnvesteerd in de aandelen van Frontline. Dit is een zeer goede basis voor de lange termijn relaties die wij met onze klanten en medewerkers voor ogen hebben.”


Frank Fennema, CFO: “Echt een enorm mooie kans om nu te kunnen participeren in het bedrijf waar ik al een paar jaar met veel plezier werk. Samen met alle andere collega’s gaan we verder bouwen aan dit succesverhaal!”


Ramon Bakker, Manager Operations: “Ik werk dagelijks met veel plezier voor onze klanten en Frontline. De combinatie met mijn geloof in de kracht van onze oplossingen om onze klanten en hun klanten het ultieme gevoel van klantbeleving te geven, maakt dat ik graag samen met alle collega’s hieraan blijf bijdragen. Hierin te kunnen participeren is een mooie kans!”

Genesys Gartner Quadrant 2018

Naarden, 4 juni 2018 - Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, is opnieuw benoemd tot Leader in het Gartner 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1. Voor de tiende achtereenvolgende keer positioneert Gartner Genesys het meest naar rechts op de as ‘Completeness of Vision’. 

Genesys was al eerder aangewezen als Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America2 en daarnaast opgenomen in het Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe3.

“Tien jaar leiderschap in combinatie met deze positionering in drie Magic Quadrants van Gartner is een geweldige prestatie waarmee ons bedrijf voorop loopt in zowel cloud als on premise oplossingen. Onze klanten met hun wensen helpen ons bij het blijven innoveren en het motiveert ons om voorop te blijven lopen in de markt in dit tijdperk vol veranderingen,” zegt Paul Segre, CEO van Genesys. “Momenteel gaat het om het volop benutten van technologie zoals artificial intelligence, zo blijven we de meest succesvolle customer experiences ter wereld mogelijk maken.” 

In het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, definieert Gartner Leaders als volgt: “Leaders zijn zeer rendabele leveranciers met een breed portfolio, significant marktaandeel, ruime geografische dekking, een heldere visie op de ontwikkeling van de behoefte van contact centers en een bewezen track record in het afleveren van contact center oplossingen. Ze zijn goed gepositioneerd met hun huidige productportfolio en zullen naar alle waarschijnlijkheid leidende producten blijven leveren. Leaders hoeven niet per se een best-of-breed oplossing te bieden voor iedere klantvraag. Maar over het geheel genomen zijn hun producten sterk en hebben vaak buitengewone capaciteiten. Deze leveranciers bieden oplossingen met relatief weinig risico op een mislukte implementatie.”

In 2018 evalueerde het rapport over het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide 11 verschillende leveranciers van contact center infrastructuur. Gartner positioneert daarna de bedrijven in één van vier kwadranten: Visionaries, Niche Players, Challengers en Leaders.

DOWNLOAD hier een gratis exemplaar van het 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. 


1 Gartner “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide” by Drew Kraus, Steve Blood, Simon Harrison, May 17, 2018.
2 Gartner “Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America” by Drew Kraus, Steve Blood, Daniel O’Connell, Simon Harrison, October 18, 2017.
3 Gartner “Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe” by Drew Kraus, Steve Blood, Simon Harrison, Daniel O’Connell, October 18, 2017.

 

Bron: www.persberichten.com

 

G Summit presentaties foto

 

Vorige week vond de G-Summit Amsterdam 2018 plaats; hét CX evenement van Genesys. Inspiratie kregen de bezoekers door diverse presentaties, break out sessies en de keynote van Gert-Jan Poortman te volgen. 
Wilt u alles nog eens rustig terugzien en lezen?

 

U kunt hier de verschillende documenten vinden: 

- Video

- Presentaties

- Foto’s 

 28530490758 ef9798a695 n 40595766110 36364145fa n 40595765590 a6f41f27fb n

40595764140 76739ba889 n 40595764040 252f3f0550 n 41680663004 ecec7cbc41 n

Wij zien u graag weer terug bij een volgend event!

Tags: ,

Customer service Drukwerkdeal

Bekijk de video

Drukwerkdeal is in 2005 ontstaan als afstudeerproject. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf een gigantische groei doorgemaakt. Niet alleen business to business eindgebruikers, maar ook resellers en zelfs consumenten weten Drukwerkdeal steeds vaker te vinden. Deze groei willen ze graag doorzetten en hun visie is dan ook dat zij in 2020 de beste werkgever willen zijn, met een omzet van 200 miljoen en een NPS van 70.


Meer groei is meer klantcontact
Met de groei van het bedrijf is ook de hoeveelheid klantcontact enorm toegenomen. Zat er in 2008 nog één Customer Service medewerker, in 2018 zijn dit er ruim 75. En daarmee kwamen ook de uitdagingen, want hoe houd je je customer service schaalbaar en waarborg je een steeds hogere klanttevredenheid in een afdeling die zo in beweging is?


Verbetering van de KPI’s bij Drukwerkdeal door eigen klantteams
In 2015 startte Drukwerkdeal met het werken in cirkels en heeft sindsdien al haar KPI's enorm zien verbeteren. Iedere klant heeft door deze werkwijze een eigen klantteam waar hij terecht kan.Het resultaat? Hogere servicelevels, een verbeterde NPS, betere klantwaarderingen en nog veel meer. Hoe heeft Drukwerkdeal dat gedaan? Hoe leid je de klant zonder keuzemenu's naar de juiste medewerker? Hoe maak je het verschil in de wereld van opkomende spelers en communicatiemiddelen op het gebied van online drukwerk?


‘Zet de klant centraal’ als belangrijkste uitgangspunt
Eén van de belangrijkste uitgangspunten is dat de klant centraal staat en persoonlijk klantcontact. Klanten hebben dan ook online inzicht in het ‘smoelenboek’ en kunnen rechtstreeks contact hebben met deze medewerker. De cirkels, de teams, zijn zelfsturend en handelen multidisciplinair klantcontact af. Deze manier van werken geeft de medewerkers een hoge mate van verantwoordelijkheid met elkaar. De kwaliteit van de dienstverlening wordt bepaald door de medewerkers en opleiding en transparantie is daarbij essentieel.


Innovatieve klantcontact oplossingen van Frontline
Een slim communicatieplatform voor telefonie, e-mail en andere kanalen helpt hen hierbij. Dit platform biedt goede rapportages en realtime inzicht in de statistieken. Onze expertise is het inrichten van klantgerichte en innovatieve klantcontact oplossingen. De combinatie van kennis en ervaring in de klantcontact branche en een klantgerichte werkwijze is onze belangrijkste meerwaarde. Met de juiste inzet van de beste technologie creëren wij voor jouw klant een beleving. Een beleving waar de klanttevredenheid en de medewerker tevredenheid mee wordt vergroot.

Registratie G summit Geopend

 

Genesys, wereldwijd marktleider in omnichannel-oplossingen voor customer experience en contact centers, heeft deze week de registratie geopend voor G-Summit Amsterdam op 23 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam. G-Summit Amsterdam is het grootste CX-event voor klanten, partners en prospects van Genesys in de Benelux. Naast inspirerende keynote sprekers is G-Summit Amsterdam een ideale gelegenheid voor het aanvullen en opfrissen van kennis maar vooral ook voor netwerken met klanten, partners en Genesys specialisten.


Merijn te Booij, Martine Ferment en Gerd-Jan Poortman

In het programma is veel ruimte voor visie en inspiratie:

  • Merijn te Booij, Chief Marketing Officer van Genesys, spreekt in zijn keynote CX Singularity over de buitengewone ontwikkeling dat kunstmatige intelligentie een technologische ontwikkeling in gang zet die wij als mensen ons nog niet voor kunnen stellen. Wat gaat dat betekenen voor de klantervaringen?
  • Martine Ferment, voorzitter van het Klant Interactie Research Center, presenteert op een sprankelende manier de onderdelen van het onderzoek ‘Contact Center 2020; Are You Prepared?’
  • Gerd-Jan Poortman gebruikt zijn eigen ervaring in de Volvo Ocean Race om te inspireren op het gebied van communicatie, leiderschap en innovatie. Eind juni dit jaar ligt de eindstreep van Volvo Ocean Race editie 2017-2018 in Den Haag. www.volvooceanracedenhaag.nl


CX-inspiratie op een unieke locatie 

CX’18, de global user en partner conference van Genesys, vindt plaats in Nashville van 1-4 mei 2018 en daarna volgt wereldwijd een serie G-Summits waarin de visie, klanten en partners van Genesys centraal staan. 

“Het is geweldig om een inspirerend G-Summit Amsterdam programma op te tuigen voor alle Genesys klanten en partners in de Benelux en daar past de prachtige historische locatie van de Beurs van Berlage uitstekend bij,” aldus Linda Hilberdink, Field Marketing Manager Benelux, Iberia & South-East Africa. “We hebben een brede line-up van partners en technology partners in het Genesys Partner Paviljoen die dag, waaronder Platinum Sponsor KPN en Gold Sponsors Cloudoe en Frontline. Naast de inspirerende keynotes is er uiteraard ook volop ruimte voor formeel en informeel netwerken.”  

De registratie is deze week geopend voor klanten, partners en prospects van Genesys Benelux. Alle informatie over het programma, de sprekers, de sponsors, de locatie en registratie optie is te vinden op www.g-summit-amsterdam-2018.com

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld