Alle nieuwsberichten

Amsterdam, 19 mei 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en dienstverlening ter verbetering van de klantervaring, heeft Frontline onderscheiden als de partner die ook in 2013 weer de meeste nieuwe klanten heeft opgetekend in de EMEA-regio. Frontline ontvangt deze Award al voor het vierde opeenvolgende jaar.

“We zijn ontzettend trots op deze Nederlandse Elite Partner die keer op keer nieuwe organisaties weet te overtuigen van de toegevoegde waarde van onze Customer Interaction Center (CIC) oplossing”, zegt Kim de Boer, Partner Manager van Interactive Intelligence. “Frontline luistert goed naar haar klanten en combineert wensen en verwachtingen van deze organisaties met hun jarenlange ervaring en uitstekende kennis van onze producten. Dat Frontline van alle partners die Interactive Intelligence heeft in EMEA, deze award voor de 4e keer achtereen wint is een fantastische prestatie. Hopelijk kunnen we volgend jaar hun lustrum als Award-winnaar vieren!”

Marcel Reuvers, directeur van Frontline: “We voelen ons inderdaad heel erg betrokken bij de organisaties waar we mee werken. Samen zoeken we steeds naar de beste oplossing voor de specifieke vraag en behoefte van de klant. Het afgelopen jaar deden we dat onder andere bij Zorg en Zekerheid, Energiewacht, Harmony Financial Services en De Friesland Zorgverzekeraar. Die laatste organisatie kreeg afgelopen december van Interactive Intelligence Nederland de Innovation Award vanwege de vergaande integratie van CIC met Microsoft Lync Cockpit, de eigen backoffice applicatie van De Friesland Zorg.”

Amsterdam, 16 mei 2014 -- Interactive Intelligence, van software en dienstverlening ter verbetering van de klantervaring, is door CRM magazine aangewezen als 2014 Service Leader winnaar en wel in de categorie interactive voice response (IVR). De CRM Service Leaders worden beoordeeld op klanttevredenheid, functionaliteit en bedrijfsvisie. Industrie-analisten en consultants geven de leveranciers een cijfer voor ieder onderdeel en zo worden de leiders gekozen in zeven categorieën support en service.

In een artikel over de award zegt Paul Stockord, analist van Saddletree Research, dat Interactive Intelligence “nu een basisproduct heeft dat zich kan meten met alle andere IVR-oplossingen in de markt”.
Vorig jaar was Interactive Intelligence volgens CRM nog “One to Watch” in de categorie IVR maar dit jaar sprong het bedrijf naar de eerste plaats met scores van 4,2 voor visie, 4,0 voor klanttevredenheid en 3,9 voor de beschikbare functionaliteit (scores op een schaal van 1 tot 5).

Ray Wang, oprichter en belangrijkste analist van Constellation Research, voegt daaraan toe: “Interactive Intelligence kwamen we in onze trajecten in 2013 veel tegen. Hun goede klantenservice helpt bij het binnenhalen van steeds grotere klanten.”

Het complete Service Leaders artikel van CRM magazine kan hier gelezen worden: http://www.destinationcrm.com/Articles/ReadArticle.aspx?ArticleID=95028&PageNum=2.

De Interactive Intelligence IVR is onderdeel van het all-in-one IP communicatieplatform Customer Interaction Center (CIC). “De IVR in CIC heeft een ingebouwde tool waarmee bedrijven zelf scripts kunnen maken, hoe complex ook, en met net zoveel stappen en menu’s als ze willen”, zegt Joe Staples, chief marketing officer voor Interactive Intelligence. “Hun multichannel support krijgt bovendien extra toegevoegde waarde doordat telefoon, fax, web en draadloze interacties allemaal verwerkt kunnen worden in de IVR-omgeving. Dat scheelt integratiekosten en levert een consistentere service op.”

“We blijven onze IVR verder ontwikkelen en zijn op dit moment heel erg enthousiast over de recente lancering van Interaction Speech Recognition, met minder kosten maar wel veel functionaliteit is het een mooi alternatief voor standalone spraakoplossingen”, aldus Staples.

IVR van CIC kan zowel in de cloud als in het eigen datacenter worden toegepast, het ondersteunt meerdere talen, schaalt van een eenvoudige 4-poortstoepassing op één locatie tot duizenden poorten naar externe netwerken of meerder sites. Het levert gegarandeerd 99,999% uptime en heeft een open, softwaregebaseerde architectuur voor eenvoudig integratie met datasystemen, telefooncentrales en emailplatforms. Het ondersteunt ook Voice XML om applicatieontwikkeling te vergemakkelijken.

Interactive Intelligence lanceert Interaction Decisions tijdens Multichannel 2014

Amsterdam, 9 april 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, lanceert tijdens Multichannel 2014 de module Interaction Decisions die op basis van bestaande WFM-software de stap maakt van forecasting naar echte business intelligence. De toegevoegde waarde ontstaat onder andere door slim gebruik te maken van historische informatie en bekende seizoensinvloeden. Hierdoor is het mogelijk om een nog betere balans te krijgen tussen kosten, opbrengsten en tevreden klanten.

Tijdens Multichannel 2014 presenteert Jennifer Dziekan, productspecialist van Interactive Intelligence, de mogelijkheden van Interaction Decisions. Na afloop is er ruim gelegenheid om van gedachten te wisselen met experts over de mogelijkheden Interaction Decisions voor de eigen organisatie.

Op de website van Interactive Intelligence zijn een korte video, een whitepaper en een brochure beschikbaar, allemaal in het Nederlands.

Multichannel 2014 vindt plaats op 23 en 24 april in de Jaarbeurs in Utrecht. Aanmelden voor presentaties is nog mogelijk. Selecteer in het programmaoverzicht de Interactive Intelligence Innovation Room voor informatieve en inspirerende sessies.

www.multichannel2014.nl

Boegbeeld voor innovatie te gast bij Interactive Intelligence

Amsterdam, 10 maart 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, doopt één van de theaters in de Jaarbeurs tijdens Multichannel voor 2 volle dagen om tot Interactive Intelligence Innovation Room.
Voor bezoekers die wie meer wil weten op het gebied van innovatieve klantcontactoplossingen, is dit dé kans om geïnspireerd te worden. Naast verschillende presentaties én demo’s over de laatste ontwikkelingen, trends en software oplossingen voor contact centers, geeft Interactive Intelligence bezoekers de unieke kans om live de keynote van ‘innovatie-icoon’ Daan Roosegaarde bij te wonen.

“Daan wordt gedreven vanuit de vraag hoe je kunst en IT kan inzetten om de wereld menselijker te maken. Hij denkt grenzeloos en sluit met zijn focus op Innovation en Experience naadloos aan bij de visie van Interactive Intelligence binnen de contactcenter wereld.” aldus Linda Hilberdink, Field Marketing Manager voor Interactive Intelligence in de Benelux.

De keynote ‘Innovation as a Dutch Experience’ zal live te volgen zijn op de eerste dag van Multichannel. Linda Hilberdink: “Daan komt éénmalig spreken tijdens Multichannel op 23 april, maar om ook de bezoekers op de tweede dag tegemoet te komen, zal zijn presentatie op groot scherm in de Innovation Room op 24 april opnieuw te zien zijn”.

Geïnteresseerden kunnen zich registreren voor de diverse contact center sessies en keynote van Daan Roosegaarde via www.multichannel2014.nl. Onder de bezoekers aan de Innovation Room zullen 10 door Daan Roosegaarde gesigneerde exemplaren van het boek ‘Interactive Landscapes’ worden verloot.

==

daan-roosegaarde hr 

About Daan Roosegaarde
Artist and innovator Daan Roosegaarde explores the dawn of a new nature that is evolving from technological innovations. With projects ranging from fashion to architecture, he creates smart and social designs that instinctively interact with people and landscape. With studio’s in Rotterdam and Shanghai, Roosegaarde and his team of engineers and designers create interactive designs such as Dune, Intimacy and Smart Highway. This connection, established between ideology and technology, results in what Roosegaarde calls 'techno-poetry'. Roosegaarde has won the TIM Award Most Innovative Leader, Charlotte Köhler Award, two Dutch Design Awards, the Media Architecture Award and China's Most Successful Design Award. He has been the focus of exhibitions at the Tate Modern, the National Museum in Tokyo, the Victoria and Albert Museum in London, and various public spaces in Europe and Asia. Daan Roosegaarde is also a frequent invited lecturer at international design conferences, and TV guest at VPRO’s Zomergasten, De Wereld Draait Door and BNR radio. www.studioroosegaarde.nl

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn ontwikkeld om de customer experience te verbeteren en zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 6000 klanten, waarvan ruim 200 in de Benelux en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Mashable plaatste in 2014 Interactive Intelligence op de tweede plek in de ‘List of Seven Best Tech Companies to Work for’. Interactive Intelligence heeft meer dan 1800 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 24 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl

Contacten
Linda Hilberdink, Field Marketing Manager EMEA, Interactive Intelligence, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., +31 6 21 68 37 73
Ingrid Wong, PR consultant, WongWorks, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., +31 6 14 76 75 39
Volg Interactive Intelligence
Twitter: @ININ_NL
YouTube: http://www.inin.com/YouTube

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld