Alle nieuwsberichten

Amsterdam, 6 november 2013 - Interactive Intelligence, leverancier van software en diensten ter verbetering van de klantervaring, maakt de resultaten bekend van de bedrijfsresultaten van het derde kwartaal 2013.

“Ook dit kwartaal zien we een sterke groei in het aantal orders, met name onze cloud-based producten en diensten, en we blijven marktaandeel winnen in alle segmenten van de contact centermarkt,” vertelt Don Brown, oprichter en CEO van Interactive Intelligence. “Onze positie als technologieleider hebben we ook kunnen versterken door het uitbrengen van een aantal nieuwe producten en het verder ontwikkelen van onze cloud-oplossingen. Gebaseerd op deze solide resultaten en groei wereldwijd van onze pipeline verhogen we de groeiverwachting van orders in 2013 van 20 naar 25 procent.”

Het totaal aantal orders groeide met 47% ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2012 en daar vormen de cloud-based orders bijna de helft van. De totale omzet dit kwartaal was $78 miljoen en dat is een stijging van 32%.
In de afgelopen maanden behaalde Interactive Intelligence diverse mijlpalen:
- hoogst genoteerde in technologie in Ovum’s Decision Matrix: Selecting a Multichannel Cloud Contact Center Vendor report
- Frost & Sullivan wees Interactive Intelligence aan als Cloud-based Contact Center Solutions Company of the Year, North America.
- De mobiele app Interaction Supervisor iPad Edition werd gelanceerd
- CIC 4.0 verwierf de Oracle Validated Integration met Oracle Sales Cloud en Oracle Cloud Service.

Het volledige corporate persbericht met alle cijfers is hier te lezen: http://investors.inin.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=804576

Op donderdag 21 november wordt in de Jaarbeurs SES Lync Day georganiseerd, dé grote informatiedag rond Unified Communications. 

Naast een plenair congres met presentaties rond de praktijk en de toekomst van Unified Communications, geven break out sessies
meer inzicht in de toepassingsmogelijkheden en voordelen van UC. Tevens biedt het Lync Plaza op de expo een overzicht van software,
hardware en diensten op het gebied van UC en Microsoft Lync.

Slimmer communiceren met Microsoft Lync
Honderden Nederlandse bedrijven kozen afgelopen jaar voor Slimmer Communiceren:

  • Minder e-mail, betere bereikbaarheid en samenwerken alsof je naast elkaar zit.
  • En één klik voor elke vorm van communicatie, inclusief telefonie en video.
  • Vanaf elke pc, smartphone en tablet. En nu ook met 300 miljoen Skype gebruikers.

Op donderdag 21 november bieden een congres, 8 break-out sessies en 500 m2 kennisplein u compleet advies en tips voor Slimmer Communiceren.
Van oriëntatie en realisatie tot succesvol gebruik. Alle Nederlandse expertise onder één dak.

Deelname aan Lync Day 2013 is erg zinvol als u een aflopend telefoniecontract heeft, Het Nieuwe Werken overweegt, kosten wilt besparen
of wilt investeren in duurzaamheid. Kom ook zeker langs als uw bedrijf al Lync gebruikt en u meer wilt weten over de nieuwe mogelijkheden,
optimalisatie en aanbiedingen. 

Schrijf u nu in en ontvang één gratis toegangsbewijs! 

inschrijfbutton3

Tijdens een boeiend congres, expo en interessante break-out sessies krijgt u antwoord op vragen als:

Balk-zijkant-3-fases-v4

Binnenkort vindt u hier meer informatie over het programma en de inhoud van de break-out sessies.

Amsterdam, 28 oktober 2013 - Met Interaction Supervisor op de iPad kunnen teamleiders en supervisors in het contact center de werkvloer op met alle relevante gegevens letterlijk in de hand. Interactive Intelligence heeft nu namelijk een mobiele iPad-app van Interaction Supervisor, de module van Customer Interaction Center (CIC), waarin onder ander alle sturingsinformatie beschikbaar is.

“Teamleiders en supervisors komen het best tot hun recht op de werkvloer – daar zijn ze zichtbaar en hebben direct contact met de agenten en medewerkers,” geeft Jeroen Buis, Product Manager van Interactive Intelligence aan. “Maar zodra ze van hun eigen werkplek weg zijn missen ze ook het zicht op statistieken en andere sturingsinformatie die voor hun werk juist zo waardevol zijn. Dat geldt trouwens ook voor vergaderingen en overleggen. Met Interaction Supervisor iPad-editie hebben ze informatie letterlijk in de hand en kunnen ze sneller en effectiever inspringen op issues van medewerkers en klanten waar en wanneer die ook opduiken. Sneller beslissingen nemen op basis van gedetailleerde, real time informatie betekent een nog betere klantervaring en daar gaat het uiteindelijk om.”

De applicatie draait zowel op de iPad als op de iPad mini en is vanaf nu beschikbaar in het Engels, de Nederlandse versie wordt later uitgebracht.
Interaction Supervisor iPad Editie biedt middelgrote en grote contact centers onder andere:
• Dashboard (configureerbaar) met wireless toegang tot real time scores en statistieken van spraakanalyse en service levels per werkgroep, wachtrij, agent en interval
• Real time alerts waarschuwen supervisors wanneer een vooraf bepaalde grens wordt overschreden zoals de gemiddelde of maximale wachttijd
• Informatie per medewerker/agent over werkplek, status, foto en skills

Interaction Supervisor iPad Editie is onderdeel van Customer Interaction Center (CIC), het all-in-one IP communicatieplatform. Meer informatie is te vinden op de website van Interactive Intelligence: http://www.inin.com/solutions/Pages/Interaction-Supervisor-iPad-Edition.aspx.

iPad 01

iPad 02

iPad 03

iPad 04 

Amsterdam, 26 september 2013 - Interactive Intelligence, Gold level lid van het Oracle PartnerNetwork (OPN), heeft een Oracle Validated Integration voor de nieuwste versie van de IP-software suite Customer Interaction Center (CIC) 4.0 met Oracle Sales Cloud. 


“Deze integratie van ons CIC-platform en Oracle Sales Cloud levert onze gezamenlijke klanten een compacte en intuïtieve user interface op. Dat helpt hen bij de hoge eisen die zij stellen aan de kwaliteit van hun dienstverlening en productiviteit,” zegt Jos Mols, Sales Director voor Nederland.

Geïntegreerde functionaliteit en voordelen zijn onder andere:
- Screen Pop – CIC zorgt direct bij het aannemen van een gesprek voor een screen pop op basis van nummerherkenning waarmee medewerkers direct toegang hebben tot de Oracle Sales Cloud interface met daarin de relevante klantgegevens. Dit resulteert in snellere en effectievere dienstverlening.
- Ingebouwde telefoniefunctionaliteit – de belangrijkste functies voor telefoongesprekken zijn verwerkt in de Oracle Sales Cloud interface (zoals aannemen, doorverbinden, wachtstand, conference en verbreken).
- Overzicht van gespreksactiviteiten – informatie vanuit CIC over de inkomende en uitgaande gesprekken wordt automatisch opgeslagen in de interface van Oracle Sales Cloud. Op ieder gewenst moment kan gekeken worden naar bijvoorbeeld herkomst en lengte van het gesprek ter ondersteuning van het kwaliteitsmanagement.

Interactive Intelligence klanten kunnen deze integratie gebruiken, ongeacht ze de CIC oplossing op eigen locatie of vanuit de cloud gebruiken.

Voor toekenning van een Oracle Validated Integration moeten partners voldoen aan strenge criteria die gebaseerd zijn op de behoefte en prioriteiten van de klanten.

“Oracle Validated Integration kent een streng technisch beoordelings- en testproces,” aldus Kevin O’Brien, Oracle Senior Director, ISV en SaaS Strategy. “Onze klanten kunnen er op vertrouwen dat de integratie tussen CIC 4.0 en Oracle Sales Cloud gevalideerd is en dat de producten samenwerken zoals het bedoeld is. Hiermee wordt het toepassingsrisico teruggebracht en verbetert het de gebruikerservaring van onze gezamenlijke klanten.”

Interactive Intelligence is als sinds 2011 een Gold level lid van het Oracle PartnerNetwork en heeft al eerder Oracle Validated Integrations gerealiseerd met Oracle Siebel CRM en Oracle Cloud Service. Interactive Intelligence levert software en diensten voor contact centers, unified communications en business process die gericht zijn op het verbeteren van de klantervaring.

Voor meer informatie over de integratie van CIC 4.0 en Oracle Sales Cloud zie: http://www.inin.com/resources/ProductLiterature/Oracle-Sales-Cloud.pdf.

==

Over Oracle
Oracle combineert hardware en software in een oplossing voor zowel de cloud als uw datacenter. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL), bezoek www.oracle.com.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld