Alle nieuwsberichten

Customer Engagement 2014

Interactive Intelligence organiseert op dinsdag 9 december in samenwerking met partners KPN, Frontline en Newtel Essence, CUSTOMER ENGAGEMENT 2014. Met als thema ‘Inspire your Customer’ nodigen wij u graag uit voor deze spetterende dag in DeFabrique in Utrecht.
Net als de editie van vorig jaar zullen er weer veel updates gegeven worden op het gebied van onze klantcontact oplossingen en natuurlijk, mooie praktijkcases van klanten. Wederom zullen 2 keynote speakers deze dag compleet gaan maken. Naast CEO Don Brown, die u op de hoogte zal brengen van de strategie en toekomst van Interactive Intelligence, zal inspiratie uit een heel andere hoek gebracht worden door ondernemer en auteur Joseph Oubelkas.

Joseph Oubelkas (1980) vertelt vol passie en gevoel zijn verhaal over een nachtmerrie die elk mens kan overkomen. Een waargebeurd verhaal van een man, die op 24-jarige leeftijd, begon aan een zakenreis naar Marokko en daar zonder bewijs of onderzoek werd veroordeeld tot tien jaar celstraf, voor iets wat hij niet had gedaan. Ondanks de fouten in het vonnis en de conclusie van het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken dat er geen enkel bewijs richting Joseph wijst, beginnen voor hem de jaren van onterechte gevangenschap. Hij vertelt hoe hij omging met deze ingrijpende fase in zijn leven, hoe hij dit overleefde door zijn focus, maar vooral door verantwoordelijkheid te nemen voor zijn leven, doelen te stellen én ze te bereiken. Ook organisaties zijn in veel gevallen vooral bezig met ‘overleven’ en zullen uiteindelijk de échte oplossing toch bij zichzelf moeten gaan vinden. Zelf de lead nemen, uitgaan van eigen kracht, vertrouwen hebben en dat ook uitdragen, plannen maken en daar vervolgens met de juiste focus voor de volle 100% voor gaan.

Interactive Intelligence Awards 2014

Customer Engagement 2014 zal worden afgesloten met het uitreiken van de Interactive Intelligence Awards 2014. Klanten kunnen zich nu al nomineren (mail aub een korte case omschrijving naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) voor de volgende awards: 

Customer Experience Award 2014: Wat maakt uw organisatie door het gebruik van de klantcontact oplossingen van Interactive Intelligence uniek op het gebied van klantervaring?

Innovation Award 2014: Welke originele toepassing heeft uw organisatie ontwikkeld met de klantcontact oplossingen van Interactive Intelligence?

PROGRAMMA

09.00 - 09.30 Ontvangst en koffie
09.30 - 12.30 Ochtendprogramma met o.a. keynote speaker Joseph Oubelkas “Neem verantwoordelijkheid, bepaal doelen én bereik ze”
12.30 - 14.00 Lunch en netwerken
14.00 - 16.30 Break-out sessies (klantencases en partnertracks)
16.30 - 17.00 Keynote speaker Don Brown CEO Interactive Intelligence
17.00 - 17.30 Uitreiking Interactive Intelligence Awards 2014
17.30 - 19.00 Afsluiting en borrel

Meld u snel aan!

Laat u inspireren op deze spetterende dag en meld u snel aan bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

  

Amsterdam, 7 juli 2014 - Interactive Intelligence is door Gartner opnieuw in het ‘Leaders quadrant’ geplaatst van het 2014 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report. Het is de zesde opeenvolgende keer Interactive Intelligence als ‘Leader’ wordt gekwalificeerd.

Het Gartner-rapport geeft een analyse van de leveranciers op basis van compleetheid van visie en het vermogen om deze ook uit te voeren. Het rapport is onderdeel van de Interactive Intelligence Contact Center Automation newsletter die kan worden verkregen via http://www.inin.com/resources/Documents/Newsletter-featuring-the-2014-Gartner-Magic-Quadrant-for-Contact-Center-Infrastructure.pdf.

Gartner omschrijft ‘Leaders’ als ‘leveranciers met een breed portfolio, een significant marktaandeel, brede geografische aanwezigheid, een heldere visie op hoe contact centers zich zullen moeten ontwikkelen en een bewezen track record voor het leveren van producten voor het contact center. Ze zijn goed gepositioneerd met hun huidige portfolio en zullen naar verwachting een goede kwaliteit blijven leveren. Leaders bieden niet per definitie de allerbeste oplossing voor iedere klantwens. Maar, over het geheel genomen, zijn hun producten sterk en bieden een aantal buitengewone mogelijkheden. Bovendien bieden de oplossingen van deze leveranciers een relatief laag risico op mislukte toepassing.’

“Onze consistente plek in Gartners ‘Leaders Quadrant’ komt naar onze mening vooral omdat we altijd vooruit kijken naar wat voor technologische innovaties echt waarde kunnen toevoegen voor onze klanten,” aldus Don Brown, CEO van Interactive Intelligence. “Op dit moment zien we de innovatie in een hele nieuwe manier van toepassen van cloud en hybride oplossingen. Dat levert organisaties een ongekend snellere uitroltijd op, naast grotere schaalbaarheid, betrouwbaarheid en unieke functionaliteit om een positieve band met de klanten op te bouwen.”

In 1997 introduceerde Interactive Intelligence het all-in-one IP-communicatie softwareplatform Customer Interaction Center (CIC), gericht op multichannel applicaties zonder de hoge kosten en complexiteit van de multipoint oplossingen.

CIC kan worden toegepast in de cloud of op de eigen locatie en biedt contact center automatisering, unified comunication en business process automation. Specialisaties zijn onder andere de financiële dienstverlening, verzekeringen, incasso en de energiesector.
Voor meer informatie over CIC: http://www.inin.com/solutions/Pages/Contact-Center-Software.aspx.

Vianen, 3 juli 2014 – Frontline is verhuisd naar een nieuw kantoorpand in Vianen. Reden voor deze verhuizing is om de verdere groei van Frontline beter te kunnen faciliteren en een betere invulling te kunnen geven aan ook kwalitatieve ambities van het bedrijf. Bijkomend voordeel is de centrale locatie en daarmee ook een aanzienlijke besparing op het aantal kilometers dat de organisatie jaarlijks gaat rijden. Zowel voor landelijke als ook internationale klanten van Frontline is de locatie in Vianen gunstiger gelegen. Ook de medewerkers van Frontline wonen in het hele land, met deze verhuizing wordt het kantoor ook voor het merendeel van hen beter bereikbaar.

Op de nieuwe locatie, gelegen op de begane grond, zijn flexibele werkplekken ingericht. Medewerkers kunnen daarnaast ook eenvoudig vanuit huis werken. Deze werkwijze zorgt ervoor dat er minder werkplekken nodig zijn dan op dit moment het geval is. Daarnaast verbetert het de samenwerking onderling.

Het nieuwe adres is:
Lange Dreef 15
4131 NJ Vianen

Het telefoonnummer wijzigt ook van 0182-680780 naar 088-2680 780. Ook de directe nummers van medewerkers zijn op deze manier gewijzigd.

Frontline richt zich op de verkoop, implementatie en onderhoud van de contact center oplossing van, onder andere, Interactive Intelligence. Afgelopen jaren hebben zij gerenommeerde bedrijven aan hun klantenbase mogen toevoegen, waaronder De Friesland Zorgverzekeraar, Zorg en Zekerheid, Independer en Drukwerkdeal.nl.

In het nieuwe kantoor is ook Communicare gehuisvest, tevens een bedrijf van eigenaren GertJan Coolen en Marcel Reuvers. Communicare is ontwikkelaar van CC4L, dé contact center oplossing voor Microsoft Lync (www.cc4lync.com). Vanuit Vianen bedient Communicare zowel haar nationale als internationale partners die het product wereldwijd in de markt zetten. 

Contactpersoon:
Eveline Korte.
Telefoonnummer: 088-2680746, e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


www.frontline.nl
www.commcare.nl


Bekijk hier de routebeschrijving

Amsterdam, 19 mei 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en dienstverlening ter verbetering van de klantervaring, heeft Frontline onderscheiden als de partner die ook in 2013 weer de meeste nieuwe klanten heeft opgetekend in de EMEA-regio. Frontline ontvangt deze Award al voor het vierde opeenvolgende jaar.

“We zijn ontzettend trots op deze Nederlandse Elite Partner die keer op keer nieuwe organisaties weet te overtuigen van de toegevoegde waarde van onze Customer Interaction Center (CIC) oplossing”, zegt Kim de Boer, Partner Manager van Interactive Intelligence. “Frontline luistert goed naar haar klanten en combineert wensen en verwachtingen van deze organisaties met hun jarenlange ervaring en uitstekende kennis van onze producten. Dat Frontline van alle partners die Interactive Intelligence heeft in EMEA, deze award voor de 4e keer achtereen wint is een fantastische prestatie. Hopelijk kunnen we volgend jaar hun lustrum als Award-winnaar vieren!”

Marcel Reuvers, directeur van Frontline: “We voelen ons inderdaad heel erg betrokken bij de organisaties waar we mee werken. Samen zoeken we steeds naar de beste oplossing voor de specifieke vraag en behoefte van de klant. Het afgelopen jaar deden we dat onder andere bij Zorg en Zekerheid, Energiewacht, Harmony Financial Services en De Friesland Zorgverzekeraar. Die laatste organisatie kreeg afgelopen december van Interactive Intelligence Nederland de Innovation Award vanwege de vergaande integratie van CIC met Microsoft Lync Cockpit, de eigen backoffice applicatie van De Friesland Zorg.”

Amsterdam, 16 mei 2014 -- Interactive Intelligence, van software en dienstverlening ter verbetering van de klantervaring, is door CRM magazine aangewezen als 2014 Service Leader winnaar en wel in de categorie interactive voice response (IVR). De CRM Service Leaders worden beoordeeld op klanttevredenheid, functionaliteit en bedrijfsvisie. Industrie-analisten en consultants geven de leveranciers een cijfer voor ieder onderdeel en zo worden de leiders gekozen in zeven categorieën support en service.

In een artikel over de award zegt Paul Stockord, analist van Saddletree Research, dat Interactive Intelligence “nu een basisproduct heeft dat zich kan meten met alle andere IVR-oplossingen in de markt”.
Vorig jaar was Interactive Intelligence volgens CRM nog “One to Watch” in de categorie IVR maar dit jaar sprong het bedrijf naar de eerste plaats met scores van 4,2 voor visie, 4,0 voor klanttevredenheid en 3,9 voor de beschikbare functionaliteit (scores op een schaal van 1 tot 5).

Ray Wang, oprichter en belangrijkste analist van Constellation Research, voegt daaraan toe: “Interactive Intelligence kwamen we in onze trajecten in 2013 veel tegen. Hun goede klantenservice helpt bij het binnenhalen van steeds grotere klanten.”

Het complete Service Leaders artikel van CRM magazine kan hier gelezen worden: http://www.destinationcrm.com/Articles/ReadArticle.aspx?ArticleID=95028&PageNum=2.

De Interactive Intelligence IVR is onderdeel van het all-in-one IP communicatieplatform Customer Interaction Center (CIC). “De IVR in CIC heeft een ingebouwde tool waarmee bedrijven zelf scripts kunnen maken, hoe complex ook, en met net zoveel stappen en menu’s als ze willen”, zegt Joe Staples, chief marketing officer voor Interactive Intelligence. “Hun multichannel support krijgt bovendien extra toegevoegde waarde doordat telefoon, fax, web en draadloze interacties allemaal verwerkt kunnen worden in de IVR-omgeving. Dat scheelt integratiekosten en levert een consistentere service op.”

“We blijven onze IVR verder ontwikkelen en zijn op dit moment heel erg enthousiast over de recente lancering van Interaction Speech Recognition, met minder kosten maar wel veel functionaliteit is het een mooi alternatief voor standalone spraakoplossingen”, aldus Staples.

IVR van CIC kan zowel in de cloud als in het eigen datacenter worden toegepast, het ondersteunt meerdere talen, schaalt van een eenvoudige 4-poortstoepassing op één locatie tot duizenden poorten naar externe netwerken of meerder sites. Het levert gegarandeerd 99,999% uptime en heeft een open, softwaregebaseerde architectuur voor eenvoudig integratie met datasystemen, telefooncentrales en emailplatforms. Het ondersteunt ook Voice XML om applicatieontwikkeling te vergemakkelijken.

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld