Alle nieuwsberichten

Voor iedereen met klantcontact: we hebben je nodig!

Nationaal_Benchmark_Trend_Onderzoek_KIRC_2019.png

 

Bellen we over 3 jaar nog steeds naar een klantenservice?

Neemt de chatbot al het klantcontact over? 

Wat zijn de voorkeurskanalen van je klanten?


Het Nationaal Benchmark en Trend Onderzoek (NBTO) is hĂ©t onderzoek op het gebied van klantinteractie in Nederland. De onderzoekspublicatie geldt als de autoriteit op trends en benchmarks in klantinteractie en wordt gebruikt door klantinteractieprofessionals, marketeers en leveranciers. Wat zijn de trends de komende jaren in klantcontact? Help mee door het onderzoek in te vullen en ontvang in november van ons een gratis exemplaar. 

Ik doe mee

 

 

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld