Alle nieuwsberichten

Jouw mening helpt Kika én ons!

Klanttevredenheidsonderzoek KiKa

 

Wij verbeteren graag onze dienstverlening. Onze verbeterpunten halen we uit het klanttevredenheidsonderzoek bij het afhandelen van een serviceticket of bij de oplevering van een project. 

1x per jaar sturen wij naar al onze klanten het tevredenheidsonderzoek. Hoe beoordeel je onze samenwerking, onze kennis en kunde en hoe kunnen we jou als klant nog beter van dienst zijn? 

Hiervoor vragen we een paar minuten van jouw tijd. Als waardering hiervoor, doneren wij voor ieder ingevuld onderzoek een bijdrage van € 25 aan Kika. 

Help jij ons én Kika?

Alvast hartelijk dank! 

 

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld