Alle nieuwsberichten

Tevreden klanten: van een 7.7 naar een 8.3

Jouw mening telt

 

Wij verbeteren onze dienstverlening. Jouw mening telt!

Hoe ervaar je onze klantvriendelijkheid? 
Hoeveel moeite heeft het je gekost om je ticket opgelost te krijgen? 
Hoe beoordeel je de afhandeling van het ticket?


Regelmatig vragen wij aan klanten hoe zij onze service ervaren. Zo verbeteren wij onze dienstverlening en spelen we in op hun wensen. 

Als belangrijkste punt ter verbetering kwam de automatische update melding vanuit ons ticketsysteem naar voren. We zijn dan ook blij om te kunnen melden dat wij de volgende verbetering hebben doorgevoerd:

- De automatische communicatie over tickets is verbeterd - Voorheen ontvingen klanten een notificatie dat er een update was op het ticket. Er moest vervolgens ingelogd worden op het systeem om te zien welke update het was. Nu ontvangt de klant een e-mail waar de update als tekst in staat zodat het direct duidelijk is wat de update betreft. 

 

Daarnaast is er door het tevredenheidsonderzoek duidelijk geworden wat onze klanten het belangrijkst vinden in het contact met de Servicedesk. Als belangrijkste factoren komen naar voren:

Oplossend vermogen 
Snelheid 
Afspraken nakomen

Met gerichte trainingen voor onze Servicedesk medewerkers is het oplossend vermogen verder gestegen. Door hen ook inzicht te geven in de SLA die wij met onze klanten hebben, wordt hier naar gehandeld. Tot grote tevredenheid gezien de stijgende cijfers. 

 

Blijf je ons helpen onze dienstverlening te verbeteren? 

Het tevredenheidsonderzoek is voor ons erg waardevol. Zo verbeteren wij continu onze service en dienstverlening. 
Binnenkort sturen wij onze klanten weer het jaarlijkse imago-onderzoek. Dat geeft ons ook weer veel inzicht in zaken die aandacht nodig hebben. Help je ons weer mee te verbeteren door deze in te vullen?

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld