Alle nieuwsberichten

Steyn Elshout nieuwe accountmanager Frontline

Steyn Elshout accountmanager Frontline

Focus op waardetoevoeging in klantcontacten

Vianen, 20 september 2018 – Steyn Elshout is per 1 september bij Frontline gestart als Accountmanager. Elshout is zeer ervaren in het werkveld van Omnichannel klantinteractie en klantbeleving. Zijn grootste verlangen is ervoor te zorgen dat organisaties kunnen voldoen aan de klantverwachtingen met daarbij een optimale klanttevredenheid.

In de 20 jaar van zijn loopbaan heeft Elshout op allerlei manieren in de branche bijgedragen aan waardetoevoeging in klantcontacten. In de telecom- en contactcenteroplossingen vindt hij continu inspiratie om samen met de (potentiële) klant de klantinteractie te verbeteren. 

Hans Reuver, Algemeen Directeur van Frontline: “De vraag naar de dienstverlening van Frontline gaat, gelukkig, onverminderd door. Contact centers in Nederland en België hebben meer en meer behoefte aan een partner die hen voorziet van advies en helpt om een omnichannel klantcontact strategie te implementeren. Om invulling te geven aan die vraag zijn wij blij met de komst van Steyn. Zijn ervaring en senioriteit in het vak passen goed bij ons bedrijf en het team.”

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld