Alle nieuwsberichten

Inspiratie en vakkennis tijdens Multichannel Conference

Inspiratie en Vakkennis stichting kirc

Heeft u zich al ingeschreven voor het Better Practices Theater van de Stichting Klantinteractie Research Centrum op Multichannel Conference 2018? Zij verrassen u gedurende 2 dagen met boeiende sprekers en interessante, interactieve sessies. 


Thema's 18 & 19 april Sprekers:

1) Trends in customer contact - Maak werk van de 10 Klantinteractietrends van 2019 tot 2022!
Geeske te Gussinklo, Klantenservice Federatie Martine Ferment, stichting Klantinteractie Research Centrum

2) Continu verbeteren met de Slimme klant-kwaliteitscirkel. Want voor Miele geldt: er is geen betere!
Evert Kok, Miele 

3) Customer Easy Score bij Qurrent: klantgemak streeft NPS en FTF razendsnel voorbij.
Daniël Zwarts, Qurrent

4) "Darling, I just ordered a washing machine thru Facebook messenger!"
Siegfried (Siggi) Schallenmüller, Dimension Data 

5) Opzouten! - dat is wat de meeste klanten over u denken ... tenzij u op minstens 1 manier totaal anders met uw klanten omgaat
Guido Thys

6) Vereniging Eigen Huis verrijkt CRM en maakt een 360-graden klantbeeld écht waar.
Hein Kruider, Vereniging Eigen Huis

 

De Stichting Klantinteractie Research Centrum is het enige not-for-profit onderzoeks-instituut naar klantinteractie in Nederland (www.kirc.nl). 

 

Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2018

De stichting Klantinteractie Research Centrum is in 2104 gestart met het jaarlijkse Nationaal onderzoek naar Trends en Benchmarks in Klantinteractie. Dit onderzoek is een enorm succes, met meer dan 600 respondenten uit meer dan 350 organisaties!Ruim 2000 boeken zijn verkocht of via onze donateurs aan hun relaties aangeboden.

KIRC wil ook dit jaar weten hoe de klantinteractiebranche ervoor staat en organiseert het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie 2018! 

Iedereen die een sessie bijwoont in het Better Practices Theater wordt gevraagd om Benchmark- en Trendvragen te beantwoorden. Stichting KIRC leidt het onderzoek en verzamelt de antwoorden. Iedere deelnemer ontvangt in het najaar een gratis download van het boek (winkelwaarde € 29,95) na het event. U kunt ook een quote achterlaten bij de onderzoeker. Een bonte verzameling quotes wordt opgenomen in het rapport.

 
Denk eraan: Registreren-is-NIET-Reserveren. U ziet in het programma bij een aantal sessies de opmerking VOL. Dit betekent dat er grote interesse is voor deze sessie in de registratie. Registreer u voor deze sessie door aangeven dat u interesse heeft in de sessie – dat kan nog en dan bent u ook geregistreerd! U krijgt met registratie geen garantie van de congresorganisatie (BBP) op een plek in onze lezing. Ons advies is: kom op tijd bij onze ingang, zodat u een plek heeft: wij hebben 90 stoelen, dus dat moet lukken!

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld