Alle nieuwsberichten

Welkom Michelle

Ons team is weer uitgebreid:

Wij verwelkom Michelle Sluijs die gaat werken op onze Servicedesk. Ze is al langere tijd bekend met de contact center branche en heeft ook een ruime ervaring met de oplossingen van Genesys. 
Samen met de andere collega’s op de Servicedesk zorgt zij ervoor dat u als klant snel te woord wordt gestaan en nog belangrijker: naar tevredenheid geholpen wordt.


Namens het hele team van Frontline wensen wij Michelle veel plezier en succes!

 

Genesys versimpelt compliance GDPR PureCloud

Naarden, 6 juni 2018 - Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, kondigt de beschikbaarheid aan van een nieuwe API voor het PureCloud platform die de compliance faciliteert voor de nieuwe General Data Protection Regulation (GDPR). Met deze API kunnen organisaties die PureCloud gebruiken efficiënter verzoeken van klanten verwerken zoals die voortkomen uit de GDPR. 

Met GDPR hebben inwoners van de EU een aantal nieuwe rechten voor een grotere controle over hun persoonlijke informatie terwijl organisaties aansprakelijk zijn voor de bescherming van die gegevens. Individuen heb het recht op toegang tot hun eigen gegevens en kunnen verzoeken om: een kopie van hun persoonlijke gegeven om te zien wat de organisatie bijhoudt, verwijdering van hun persoonlijke gegevens of het mee kunnen nemen van hun gegevens. 

De PureCloud GDPR API heeft een selfservice-functie zodat organisaties grote aantallen verzoeken van klanten snel en direct kunnen verwerken binnen het PureCloud-platform. Met de PureCloud GDPR API kunnen organisaties automatisch de belangrijkste verzoeken van klanten met gemak en zelfvertrouwen verwerken. 

 

Gestroomlijnde GDPR Compliance
Genesys stelt de nieuwe API beschikbaar in alle regio’s en gaat daarmee verder dan de minimale eisen van de wet. GDPR is van toepassing op de de persoonlijke informatie van personen binnen en uit de EU maar bedrijven daarbuiten moeten ook aan deze regelgeving voldoen wanneer zij persoonlijke informatie verzamelen, opslaan en gebruiken van een inwoner van de EU. Daarom adviseert Genesys ondernemingen om te profiteren van de nieuwe API, als proactieve maatregel en voor het vertrouwen van eindklanten ten aanzien van de bescherming van data en privacy

“‘Privacy by Design’, een essentieel onderdeel van GDPR, betekent dat iedere organisatie die persoonlijke gegevens verwerkt altijd een prioriteit maakt van privacy en bescherming van gegevens,” zegt Olivier Jouve, executive vice president of Genesys PureCloud. “Dat principe is eigen aan het PureCloud-platform dat ontworpen is voor het bewaren van de vertrouwelijkheid, integriteit en privacy van gevoelige gegevens.”

Volgens GDPR moeten organisaties verzoeken over persoonlijke gegevens binnen 30 dagen afhandelen. Met de nieuwe API kunnen gebruikers van het PureCloud platform ruim binnen de verplichte periode dergelijke verzoeken in gang zetten en afronden. Toegang tot persoonlijke gegevens kan in principe al binnen 1-2 werkdagen, het verwijderen of anonimiseren van gegevens na een GDPR ‘vergeet mij’-verzoek in minder dan 14 dagen. 
Daarnaast zorgt de PureCloud GDPR API voor een bevestiging dat het verzoek succesvol is afgerond. Dit vormt voor de organisatie de registratie van de afronding of een elektronisch rapport met persoonlijke gegevens. 

 

Ook voor andere regels en standaarden
Het PureCloud-platform is een unified, alles-in-één oplossing voor customer engagement en zakelijke communicatie die gemakkelijk is in gebruik en snel toe te passen. Een echte cloud-oplossing, gebaseerd op miroservices architectuur: het PureCloud-platform is flexibel, open, rijk aan functionaliteit en gebouwd voor snelle innovatie. Organisaties hebben daarmee een toekomstvaste oplossing die snel meeschaalt met de klantengroei.

Naast GDPR is het PureCloud-platform ook compliant met diverse andere regels en standaarden voor gegevensbescherming waaronder HIPAA, voor medische informatie, PCI DSS, voor verwerking van creditcards en ISO27001.

Genesys heeft ook procedures opgesteld voor bedrijven die gebruik maken van de PureConnect en PureEngage platforms voor compliance met GDPR. Voor beide platforms staat voor het begin deze zomer geautomatiseerde GDPR-tools in de planning.

 

Bron: www.persberichten.com

 

Voor boven nieuwsberichten Frontline

PERSBERICHT

Vianen, 12 juni 2018 – Frontline Services heeft er, na een zorgvuldige strategische heroriëntatie, uiteindelijk voor gekozen om volledig autonoom door te groeien. Uit de afgeronde analyse is gebleken dat juist de kracht van de onafhankelijkheid en zelfstandigheid enorm gewaardeerd wordt. Ook is nadrukkelijk gekeken naar de continuïteit voor klanten en medewerkers. Deze wordt dan ook gewaarborgd door het feit dat de onderneming voor een groot deel in handen komt van de directie en medewerkers. Marcel Reuvers en GertJan Coolen blijven betrokken als aandeelhouder en directie, echter zij doen ook een stapje terug om zich meer richten op CC4Skype, de contact center oplossing voor Skype for Business en Microsoft Teams. 

Voor klanten van Frontline blijft de goede service die zij gewend zijn ongewijzigd: het is en blijft de organisatie waar klanten terecht kunnen voor innovatieve klantcontact oplossingen. Frontline houdt zich bezig met het ontwerpen, implementeren en beheren van contact center oplossingen. De sterk groeiende onderneming geeft hier samen met partners zoals Genesys en Verint succesvol invulling aan en wordt door hun jarenlange ervaring inmiddels ook breed in de markt herkend. 


Marcel Reuvers, Algemeen Directeur: “Afgelopen jaar is er door verschillende partijen interesse getoond in Frontline. Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid, klanten geven ons gemiddeld een 8,4, heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf.  Wij wilden dat de continuïteit voor een langere termijn goed gewaarborgd werd.  Wij zijn dan ook blij en trots dat ongeveer de helft van de medewerkers heeft geïnvesteerd in de aandelen van Frontline. Dit is een zeer goede basis voor de lange termijn relaties die wij met onze klanten en medewerkers voor ogen hebben.”


Frank Fennema, CFO: “Echt een enorm mooie kans om nu te kunnen participeren in het bedrijf waar ik al een paar jaar met veel plezier werk. Samen met alle andere collega’s gaan we verder bouwen aan dit succesverhaal!”


Ramon Bakker, Manager Operations: “Ik werk dagelijks met veel plezier voor onze klanten en Frontline. De combinatie met mijn geloof in de kracht van onze oplossingen om onze klanten en hun klanten het ultieme gevoel van klantbeleving te geven, maakt dat ik graag samen met alle collega’s hieraan blijf bijdragen. Hierin te kunnen participeren is een mooie kans!”

Genesys Gartner Quadrant 2018

Naarden, 4 juni 2018 - Genesys (www.genesys.com), wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, is opnieuw benoemd tot Leader in het Gartner 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1. Voor de tiende achtereenvolgende keer positioneert Gartner Genesys het meest naar rechts op de as ‘Completeness of Vision’. 

Genesys was al eerder aangewezen als Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America2 en daarnaast opgenomen in het Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe3.

“Tien jaar leiderschap in combinatie met deze positionering in drie Magic Quadrants van Gartner is een geweldige prestatie waarmee ons bedrijf voorop loopt in zowel cloud als on premise oplossingen. Onze klanten met hun wensen helpen ons bij het blijven innoveren en het motiveert ons om voorop te blijven lopen in de markt in dit tijdperk vol veranderingen,” zegt Paul Segre, CEO van Genesys. “Momenteel gaat het om het volop benutten van technologie zoals artificial intelligence, zo blijven we de meest succesvolle customer experiences ter wereld mogelijk maken.” 

In het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, definieert Gartner Leaders als volgt: “Leaders zijn zeer rendabele leveranciers met een breed portfolio, significant marktaandeel, ruime geografische dekking, een heldere visie op de ontwikkeling van de behoefte van contact centers en een bewezen track record in het afleveren van contact center oplossingen. Ze zijn goed gepositioneerd met hun huidige productportfolio en zullen naar alle waarschijnlijkheid leidende producten blijven leveren. Leaders hoeven niet per se een best-of-breed oplossing te bieden voor iedere klantvraag. Maar over het geheel genomen zijn hun producten sterk en hebben vaak buitengewone capaciteiten. Deze leveranciers bieden oplossingen met relatief weinig risico op een mislukte implementatie.”

In 2018 evalueerde het rapport over het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide 11 verschillende leveranciers van contact center infrastructuur. Gartner positioneert daarna de bedrijven in één van vier kwadranten: Visionaries, Niche Players, Challengers en Leaders.

DOWNLOAD hier een gratis exemplaar van het 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide. 


1 Gartner “Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide” by Drew Kraus, Steve Blood, Simon Harrison, May 17, 2018.
2 Gartner “Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America” by Drew Kraus, Steve Blood, Daniel O’Connell, Simon Harrison, October 18, 2017.
3 Gartner “Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe” by Drew Kraus, Steve Blood, Simon Harrison, Daniel O’Connell, October 18, 2017.

 

Bron: www.persberichten.com

 

G Summit presentaties foto

 

Vorige week vond de G-Summit Amsterdam 2018 plaats; hét CX evenement van Genesys. Inspiratie kregen de bezoekers door diverse presentaties, break out sessies en de keynote van Gert-Jan Poortman te volgen. 
Wilt u alles nog eens rustig terugzien en lezen?

 

U kunt hier de verschillende documenten vinden: 

- Video

- Presentaties

- Foto’s 

 28530490758 ef9798a695 n 40595766110 36364145fa n 40595765590 a6f41f27fb n

40595764140 76739ba889 n 40595764040 252f3f0550 n 41680663004 ecec7cbc41 n

Wij zien u graag weer terug bij een volgend event!

Tags: ,

Search

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Wij gebruiken de gegevens die u op dit formulier verstrekt om u te informeren via onze e-mail nieuwsbrief. Hiermee brengen we u op de hoogte van evenementen en interessante nieuwsfeiten uit de branche.

U kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link Abonnement opzeggen te klikken in de voettekst van elke email die u van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via marketing@frontline.nl. We zullen uw gegevens met respect behandelen. Bezoek onze website voor meer informatie over hoe wij omgaan met uw privacy. Door op aanmelden te klikken, stemt u ermee in dat wij uw gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

* verplicht veld