Toekomstbestendig klantcontact

Whitepaper “Grip op je klant, nu en in de toekomst”

Uit recent onderzoek blijkt juist dat in 77% van de contactcenters het toepassingsniveau van ICT in het contact center nog niet toekomstbestendig is. Door het tempo waarin de technologische ontwikkelingen elkaar opvolgen, is het moeilijker geworden om klanten te binden aan de organisatie, het merk of product.

Ook de hoeveelheid beschikbare data en het aantal touchpoints verhogen de complexiteit van het klantcontact. Het overzicht gaat verloren en de klant raakt uit het zicht. Iedere organisatie zoekt een eigen weg om met deze uitdaging om te gaan. Er zijn organisaties die er steeds beter in slagen om juist gebruik te maken van technische en digitale hulpmiddelen.

Klanten en kansen
Het accent in klantcontact ligt op de Customer Experience. Dit betekent: De klant staat centraal. Tijdens de gehele klantreis wordt de klant aan de hand meegenomen en begeleid. De klantwaarde wordt volledig benut en gemaximaliseerd. Klanten zijn loyaal. Echt? Dit is een beeld waar iedere klantcontact verantwoordelijke van droomt; de optimale benutting van de technologische mogelijkheden en een vlekkeloze customer journey.

De digitale revolutie in het klantcontact staat nog in de kinderschoenen. Met alle informatie die we voorhanden hebben, weten we steeds meer over onze klanten. We zien daarmee de complexiteit van onze contacten toenemen, echter hierin liggen ook juist de kansen.

Keuzes
“We zien de toekomst als een gedifferentieerde wereld waar we alle klanten zo goed mogelijk proberen te faciliteren. Dit betekent zowel digitaal als niet digitaal. Op de locaties waar we face to face contact hebben, is onze klanttevredenheid het hoogst.”
Hoe beter we onze klant kennen, hoe beter we kunnen inspelen op de behoeften. We hebben de data, technologie en middelen tot onze beschikking. Het is nu zaak om hierin passende keuzes te maken en kansen te benutten.
Als expert op het gebied van klantcontact stelt Frontline dit Whitepaper aan u beschikbaar. Via onderstaande link vraagt u het gemakkelijk aan.

Voor vragen of een passend advies voor uw organisatie kunt u altijd contact met Frontline opnemen, bereikbaar op: 088 2 680 780.

Passie voor klantcontact

Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar! In deze tijd hebben wij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor onze klanten. Wij zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Wij creëren klantbeleving!

Lees ook onze whitepaper met de 5 stappen naar een optimale klantbeleving

Lees ook onze whitepaper over Customer Journey Mapping

Onze klanten

De klantcontact afdeling is bij onze klanten het kloppend hart van hun organisatie

Wat wij doen

Met de juiste inzet van de beste technologie creëren wij, ook voor u, klantbeleving

Wij zijn Frontline

Er staat een gepassioneerd team voor je klaar, met de juiste kennis en ervaring
Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen