Henk Haak nieuwe Business Consultant bij Frontline

Henk Haak Business consultant

Focus op optimale implementatie van omnichannel klantcontact strategie bij organisaties


Vianen, 19 december 2019 – Frontline, expert in innovatieve klantcontactoplossingen, versterkt in januari het Salesteam met Business Consultant Henk Haak. Haak gaat zich met name richten op het optimaal implementeren van de omnichannel klantcontact strategie bij organisaties door de inzet van technologie. Gelukkigere klanten en besparing zijn de resultaten. 
 


Haak heeft een ruime ervaring in het verbeteren van het contact tussen organisaties en hun klanten. De laatste jaren heeft hij zich binnen dit werkveld met name beziggehouden met online (self)service en kennismanagement, onder andere bij CX Company en The Knowledge Base Company. 

“Klanten hebben steeds meer mogelijkheden om contact te leggen met organisaties, maar hebben door de digitalisering steeds minder persoonlijk contact. Hoe zorg je als organisatie dat het contact dat je hebt zó waardevol is dat je klant terugkomt en zaken met je blijft doen? Als Business Consultant bij Frontline help ik organisaties om technologie en business processen optimaal in te zetten. Op die manier maken organisaties het verschil in het contact met de klant”, vertelt Haak. 


Hans Reuver
, Algemeen Directeur van Frontline: “We zien dat organisaties moeite hebben om een omnichannel klantcontact strategie te implementeren. De techniek is er. Hoe deze vervolgens optimaal ingezet wordt, blijft voor veel organisaties uitdagend. We zijn dan ook blij met de komst van Henk en de ervaring die hij hierin meebrengt. Zo geven we invulling aan de vragen die leven bij Nederlandse en Belgische organisaties.”

ISO27001

Wij werken iedere dag met vertrouwelijke gegevens. Wij zijn ISO 27001 gecertificeerd en zo weet u dat uw gegevens veilig zijn bij ons.