AGENDA

Hét CX event van Genesys

Dit jaar in de Beurs van Berlage: De Gsummit Europe van Genesys waar je geïnspireerd wordt met mooie sprekers en cases. Kijk voor meer informatie op de website

Bot First voor elk bedrijf

Een chatbot kan nog lang niet alles uit handen nemen en dat willen we ook niet altijd. Praat mee tijdens deze Ronde Tafel over waar voor jouw organisatie de grens ligt. Meer info? Klik hier

Kennis en Techniek

2x per jaar organiseren we de Kennissessie waarin we dieper ingaan op technische onderwerpen die raakvlak hebben met klantcontact. Binnenkort volgt meer informatie

Digitaal & menselijk

Innovatie in digitaal & menselijk klantcontact is het thema van dit jaar. Inspirerende sprekers vertellen je over de toekomst van digitaal klantcontact. Klik hier voor meer info

Jaarlijkse inspiratie

Ieder jaar organiseert de KlantenService Federatie het Jaarcongres. Interessante sprekers van binnen en buiten de branche inspireren je zéker deze middag! Meer info binnenkort

Klantcontact in België

The power of customer contact wordt het thema van dit jaar. Hét jaarlijkse Belgische klantcontact evenement wat dit jaar plaatsvindt in Technopolis in Mechelen. Meer info volgt binnenkort

Jouw klantcontact uitdagingen

Wat zijn jouw uitdagingen als het gaat om klantcontact nu en in de toekomst? Bespreek jouw uitdagingen en leer van andere organisaties tijdens deze Ronde Tafel. Meer info volgt snel
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen