SmartCall

SmartCall

smartcallSmartcall geeft uw organisatie de mogelijkheid om efficiënt nieuwe media te integreren in uw bestaande contact center.
De nieuwe manier van communiceren met vrienden en familie is met smartphones en internet. We combineren spraak, Facebook, Twitter, chat en vele andere nieuwe manieren. We wisselen foto's en video's uit, apps gebruiken de geo-locatie, video gesprekken worden gemaakt.

Helaas gebruiken bedrijven enkel spraak om met klanten te communiceren. Eindeloze druktoets menu's, lange wachttijden en doorschakelingen; frustratie en ongelukkige klanten zijn het gevolg.

Kunnen bedrijven ook de nieuwe manier van communiceren gebruiken? Ja, dat kan met Smartcall."Smartcall integreert efficiënt nieuwe media in uw bestaande contact center"
Met Smartcall worden de nieuwe media naadloos geïntegreerd in uw contact center.

Smartcall is de brug tussen de nieuwe media en uw contact center. Smartcall levert de informatie uit uw mobiele app, Facebook pagina, website, kiosken et cetera die u nodig heeft op het moment dat de gebruiker contact wil opnemen.


Waarom kiezen voor Smartcall?
De beste gebruikers ervaring
Geen vervelende IVR menu's meer. Laat de gebruiker kiezen om te bellen, teruggebeld te worden, te chatten of een e-mail te versturen. Verbeter de klantenbeleving met real-time informatie uit het contact center zoals wachttijden en actuele informatie.
Betere productiviteit
Meer en betere informatie zorgen voor een daling van de gespreksduur van 30 % en veel minder doorschakelen.
Betere segmentering
Meer en betere informatie betekent ook een betere klantsegmentering en geeft nieuwe self-service mogelijkheden.
Eenvoudig te implementeren
Een standaard product dat onmiddellijk geïntegreerd kan worden in uw contact center. Geen langdurig maatwerkproject, maar een snelle, kant en klare oplossing.
Future proof
Een strategisch platform om bestaande én toekomstige nieuwe media te integreren, met kosten die vooraf bepaald zijn.