Alle nieuwsberichten

awards 2017 verint genesys
Enorm trots zijn wij op het feit dat wij afgelopen week twee onderscheidingen hebben ontvangen.

Eerst was daar de award voor Marketing Partner of the Year van onze business partner Verint. Samen met hen en partner Tracebuzz hebben wij dit jaar een geweldig gezamenlijk evenement georganiseerd tijdens Multichannel 2017. Mede door onze inspanningen daar en het vervolg wat hieraan wordt gegeven heeft Verint besloten ons deze award toe te kennen. Wij voelen ons vereerd!

En dag later was daar de award voor Most New Customers van Genesys | Interactive Intelligence. Al jaren op rij mogen wij als business partner van Interactive Intelligence deze award in ontvangst nemen. Onze focus en specialisatie zorgt jaar na jaar voor een groeiend aantal bedrijven dat kiest voor de geavanceerde klantcontact software en de bijbehorende dienstverlening van Frontline. 

Deze awards zijn een mooie bekroning op ons werk. Bedankt!

Agenda CX17 Genesys Brussels
Wij zijn trots dat we deze week als sponsor en exposant aanwezig zijn op hét event van Genesys, dit jaar van 7-9 juni in Brussel. Het thema van dit jaar is ‘Together… Together, we can deliver iconic customer experiences by powering digital business with a human touch.' Enorm trots zijn wij op het feit dat wij wederom de award voor meeste nieuwe klanten in ontvangst hebben mogen nemen. 

image1
 
image2 
image3

Genesys G Nine
Softwareleverancier Genesys heeft customer experience platform G-NINE gelanceerd. Het platform bestaat uit drie elkaar aanvullende producten voor het faciliteren van klantcontact. De presentatie vond plaats tijdens gebruikersconferentie CX17 Indy in Indianapolis.


Volgens het bedrijf is het product geschikt voor organisaties van iedere omvang, ongeacht de voorkeur voor cloud-gebaseerde of onpremise oplossingen. Het combineert ondersteuning van digitale transformatie met uitgebreide, intelligente functies, de finesse van de menselijke inbreng en de functionaliteit om organisaties op de slimste manier zaken te laten doen. Merijn te Booij, cmo van het bedrijf, stelt: ‘G-NINE is het antwoord op de vraag van klanten om eenvoudige, effectieve en gepersonaliseerde service, maar ook op die van organisaties die moeite hebben om het gedrag en de verwachtingen van de klant bij te houden, en al helemaal het tempo en de kosten van technologische innovatie.’

Het platform bevat bij de lancering de volgende opvallende elementen:
Smart App Automatisering - 80 voorgedefinieerde micro-applicaties voor spraak en digitale selfservice, gericht op efficiëntere bedrijfsvoering en een betere customer experience.
Asynchrone Messaging - Maakt supportmogelijkheden voor customer conversation ook beschikbaar voor asynchrone messaging: via Genesys Hub op populaire kanalen als Facebook Messenger, Slack, Skype en WeChat.
Next Generation Engagement - Breidt de customer experience uit van de traditionele communicatiekanalen naar het Internet of Things, daarbij realtime bepalend wat de beste actie is gegeven de context van de gebruiker, de beschikbare resources, het klantprofiel en de organisatie-doelstellingen.
Bring-Your-Own-Bot – Aansluiting van eigen bots op het customer experience platform. Die gaan naadloos samen met de kunstmatige intelligentie (AI) van Genesys en machine-learningsystemen om de customer interactions op alle kanalen beter te begrijpen en continu slimmer te maken.
AI-ecosysteem Kate - Kate gebruikt voor het leveren van customer experiencd haar eigen micro-apps en spraak- en tekstanalyse. Ze brengt de mogelijkheden samen van Blended AI, zoals Salesforce Einstein voor CRM en IBM Watson voor Big Data, en combineert daarmee de kracht van automatisering met menselijke inbreng.

Tags: ,

genesys15 juni 14.00 uur

Quantum computing, artificial intelligence, apparaten die namens u communiceren. Deze technologieën leken altijd toekomstmuziek, maar zijn er vandaag de dag -- en hebben impact op de manier waarop u communiceert met uw klanten.

Registreer nu om experts te horen over waar te beginnen onderstaande technologieën te omarmen en ze op te nemen in uw customer engagement strategie.

- Artificial intelligence - chat bots, quantum computing
- Virtual en augmented reality
- Sentiment tracking, spraakherkenning
- Internet of Things (IOT)
- Cloud 2.0 of "pure" cloud en de toekomst van platform technologie

Registreer nu
Dit is een wereldwijd webinar dat live wordt gepresenteerd in Noord Amerika, Latijns Amerika, Europa en Azië. Kunt u het live evenement niet bijwonen. Registreert u zich dan toch, de opname wordt u naderhand toegestuurd.

Strong Viking
Een goede gezondheid is mooi, maar zeker niet vanzelfsprekend! Op 16 september doet Olav Wilke, werkzaam bij Genesys, samen met enkele teamgenoten mee aan de Iron Viking 42.2km marathon tijdens de Strong Viking run in Roskilde, Denemarken. Het Doel: €10.000 voor KiKa

Met deze inspanning willen zij geld inzamelen voor KiKa (kinderen kankervrij). Het streven is om €10.000 bij elkaar te buffelen en de opbrengst komt voor 100% ten goede aan KiKa! KiKa betaalt onderzoeken naar kinderkanker om er zo voor te zorgen dat er nóg meer kinderen beter kunnen worden. Kika streeft ernaar alle kinderen met kanker te genezen en dat er geen nare bijwerkingen van medicijnen zijn.

De Iron Viking 
De Iron Viking is dé ultieme Obstacle Run uitdaging voor 2017. Over een afstand van 42 kilometer (marathon) gaat Olav en zijn team klimmen, zwemmen, springen, lopen, tijgeren en samenwerken om de 100+ obstakels te overwinnen! De Iron Viking wordt georganiseerd door Strong Viking organisatie. Wij wensen Olav en zijn team veel succes in alle voorbereidingen naar de Iron Viking 42,2 km Obstacle Run en ondersteunen hen uiteraard om hun doel te bereiken!

Search

Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief