AGENDA

Open Varen

Open Varen vindt plaats op een bijzondere locatie, Beachclub (De Bolder) Loosdrecht, aan de Loosdrechtse Plassen. Kijk hier voor meer informatie.

'When Digital Becomes Human'

WEBINAR Digitale transformatie alleen is niet voldoende. Bij het ontwikkelen van een strategie voor klanten- en werknemers-engagement moeten organisaties ook rekening houden met menselijke transformatie. Lees hier meer en meld u aan.

Customer Engagement

WORKSHOPS Hoe maakt u een goede business case voor Voice of the Customer Analytics of voor Knowledge Management? Welke uitdagingen kunt u met deze oplossingen addresseren? Op welke gebieden kunt u verbetering behalen? Lees hier meer en meld u aan.

Engage on the Road Benelux

In één dag nieuwe inzichten krijgen in trends en ontwikkelingen op het gebied van customer en employee engagement? Kom naar Engage on the Road Benelux, dit jaar in 's-Hertogenbosch. Bekijk hier het programma en meld u aan.

Kennissessie

Wij delen graag onze kennis en nodigen je daarom van harte uit voor de kennissessie van 5 oktober om 13.30 uur bij ons op kantoor in Vianen. Binnenkort meer informatie.

Innovation Serie

Tijdens de Innovation Series wordt ingegaan op een specifiek business onderwerp dat is gerelateerd aan klantcontact, maar los staat van de producten en diensten die wij leveren. Binnenkort meer informatie.

Contact Center Congres België

Op 27 september 2017 vindt wederom het Belgische Contact Center Congres plaats, het grootste branche congres van België. Binnenkort meer informatie. 

Interactions Benelux

Ieder jaar organiseert Genesys | Interactive Intelligence samen met haar partners het evenement "Interactions Benelux", voor alle klanten en partners in de Benelux. Binnenkort meer informatie.

CX18 in Nashville

Het jaarlijkse Customer Experience (CX) evenement van Genesys wordt in 2018 gehouden in Nashville. Binnenkort meer informatie.
+31 88 - 2 680 780
welkom@frontline.nl
Lange Dreef 15a | 4131 NJ | Vianen